Google analytics Toestaan Niet toestaan

Facebook Toestaan Niet toestaan

Algemene Ledenvergadering verplaatst naar voorjaar 2021.

4 november 2020 16:45

Het was een moeilijke besluit, maar na een zorgvuldige afweging van de opties, heeft het bestuur besloten om de Algemene Ledenvergadering (ALV) uit te stellen naar het voorjaar van 2021.

Volgens de huidige noodverordening van de Veiligheidsregio Noord-Holland Noord is het momenteel niet toegestaan om een ALV in de kantine te houden. Het ligt ook niet in de lijn der verwachting dat deze bepaling op korte termijn wordt aangepast. Daarom heeft het bestuur besloten om de ALV uit te stellen naar een nader te bepalen datum in het voorjaar van 2021. Dit besluit wordt mogelijk gemaakt door de Corona spoedwet die bepaalt dat het toegestaan is om een ALV maximaal 4 maanden uit te stellen, dus tot uiterlijk eind april.

Wij hebben overwogen om de ALV volledig digitaal te houden. Het is immers belangrijk dat het bestuur verantwoording aflegt aan de leden. Vanwege het onpersoonlijke karakter van zo'n vergadering en de kans dat het technisch niet allemaal perfect verloopt, hebben we hier toch niet voor gekozen.

Het jaarverslag van het seizoen 2019-2020 en de begroting van het seizoen 2020-2021 zijn natuurlijk wel beschikbaar voor de leden en kunnen opgevraagd worden bij de secretaris ([email protected]).

Het bestuur denkt met deze beslissing de wens van de leden gevolgd te hebben, maar als er voldoende leden zijn die toch willen dat er dit kalenderjaar een online ledenvergadering wordt georganiseerd, dan is het bestuur bereid om deze beslissing te heroverwegen. Hiervoor kan ook contact opgenomen worden met de secretaris.

Namens het bestuur,

Ton Botman, secretaris.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!